kvällning


sen kväll med massa plugg.
inge zumba ikväll heller, nästan så jag gråter, men kan fan inte snubbla på mållinjen i skolan nu!
prov på cirkulationen -hjärta, blod, lymfa, bakterier o immunförsvar imorn. det vill dock inte riktigt fastna i hjärnan, lite disträ kanske. håller på och arbetar med genteknik nu också - så intressant!

hoppas lillen är bättre snart, har fått min älsklings-yoga-dvd äntligen! den var spårlöst men styvmor fann en kopia i en gammal träningsväska. grymt! nu vet ni vad vi ska göra på jullovet;)

arbetsintervju på lördag i sthlm. spännande och stressigt. hur fan ska jag hinna? visst vill jag ha jobbet, men ta sig till sthlm lunchtid på lördag? karln ska iväg på galej och jag ska jobba på kvällskvisten, men det ordnar sig nog. allt brukar ordna sig. hur jag ska få ihop heltidsstudier, kvällsjobb, helgsjobb, familj - barn, socialt liv och ett stort sommarprojekt löser sig nog också. hoppas jag.

nu lite mera plugg tills lillen ska få sitt nattpencillin.
sov sött


(och okej, när jag skriver med en hand är det jävligt jobbigt att göra stora bokstäver, så jag skippar det;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0