kvalitetstid


Jag bara älskar att höra min sons porlande "MAMA!" strax före halv sex på morgonkvisten samtidigt som han frenetiskt försöker peta upp mina tvåhundra kilos tunga ögonlock. Så glad och så.... pigg. Ivrig som ett barn på julafton väntar han på att dörren ska öppnas ut till vardagsrummet, sen äre kört. Ingen återvändo, tåget har gått, dagen har börjat. Spolar ansiktet i iskallt vatten, medans jag torkar mig så hinner ungen klättra upp, sno min tandborste, köra ner den i tvätställsavloppet och sedan med en galant sving kasta ner den i toastolen. äsch det gör inget, jag gillar lite halvsur kaffeandedräkt när jag går till skolan på måndagsmornar. Öppnar garedrobsdörren och som en liten iller hinner den lilla människan smita in och riva ner i stort sett allt på galgarna. Jag plockar upp det som ligger överst i högen, bär ut ungen, klär på mig och leken kan börja.

Ha en trevlig måndag!
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0