fullsatt


plugg plugg plugg
ett prov om dagen är bra för magen!
och ditt sociala liv!

Min hjärna går på högvarv och matas med ny information varje dag.
Abrahamistiska religonerna, ögats delar, samhällsekonomi, buddhism, örats delar, hur man skriver en informativ populärvetenskaplig artikel, matspjälkning, lag & rätt, engelsk litteratur, nervsystem, argumenterande artiklar, muskel och skelettdelar, english writings osv osv. Och bara för att jag läser naturvetenskap så vet jag att hjärnan inte kan bli full. Dock inte sagt jävligt snurrig. Vad jag drömmer om på nätterna? Jesus som får informativ kunskap av buddha att maten man äter förvandlas genom spjälkningssystemet till informerande BNP vilket kan ge en synapshämmande effekt när man argumenterar angående abrahams skelett i en engelsk rättegång.... typ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0