sweets

 

Supertrevlig kväll igår!

Började med mat på Hörnet (även om jag erkänner att jag är lite skeptisk till buffé + dryck för 49:- vad är det för roadkill man blir serverad egentligen?) en bärsa och trevligt sällskap! Fortsatte senare till Ögir för att se Kalle Kristiansson. Ja det är ju han från Idol, jag som trodde att jag tackat ja till någon skäggig vissångare. Men skenet (eller namnet) kan bedra, och det var faktiskt min mor som kom med avslöjandet om att jag skulle gå på en konsert med idol 2:an. Om han var bra? Jovars helt okej, hade förväntat mig lite mer rock och lite mindre långdragen halvskrovlig blues bara, men så är ju ögir som en spelning mitt i vardagsrummet och i gott sällskap blir ju allt trevligt även om jag smet lite tidigare.

Nu ska vi fixa iordning oss och gå till Kyrkan på dop! Lilla söta Vanessa som ska döpas och jag hoppas min son denna dag inte roar sig med sin nyuppfunna lek han upptäckte kyrkor och  trapphus, nämligen EKO

Ha en helskön lördag!


Kommentarer
Postat av: Amanda

ja önskar ja oxå va på calle :D

2010-03-27 @ 20:30:25
URL: http://amandaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0