lilla tandtroll



Tycker så synd om min kille som blir så dålig varje gång det kommer nya tänder. Nu är det nr 5 & 6 på uppgång, de kommer ju parvis och första gången de sprack igenom blev han dunderförkyld, andra gången magsjuk och denna gång lite snuvig och sen nu ikväll fick han feber för andra gången i sitt 9½ månaders långa liv. Stackars lilla hjärtat.


Annars börja dagen trevligt med en mamma Martina o baby Arvid på besök över en smulpaj och bus! Efteråt mötte vi upp Riffe och åkte till v-ås och shoppa loss lite ytterkläder till våran älskade son, (hmm.. jaa, egentligen så är det väl fortfarande JAG som behöver en vårjacka...) för det måste finnas någon hypnotisör i barnbutiker som gör att det blir så mycket roligare att handla kläder åt små människor! Vi lyxade iaf till det med en äkta italiensk mozarellapizza innan vi styrde audin hem igen. Mor & Jan kom över en sväng på halv 8 hos mig och nu ligger Lilleman och sover i sin säng och jag har ägnat mig åt (k)räkningar.

Gårdagen var också trevlig med en spontan-promenad-följt-av-kaffe-och-chokladboll med trevliga jäntor o babys. För faktiskt som mammaledig fikar man jättemycket! Men nu kan jag också skryta med att mina ben gör jätteont... verkligen jätteont nu, för en annan var ju ut och
j o g g a igår! yepp yepp.. i rosa toppluva, det ni!

Hörde jag att vi ska springa ett lopp i maj kanske?? =)
vi börjar få ihop ett lag men behöver några till, hojta till om du vill vara med!


sov gött!



Glad Lillnick i sina sunbrills!


Pst! nu finns det lite nya roliga bilder på Nicholas bildblogg!
 (funderat på bilddagboken, var är det? är det något bättre?)


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är ju lösenords anpassat till nicholas bilder?? Hur göra då? :)

2010-03-31 @ 09:50:14
URL: http://nellietherese.blogspot.com
Postat av: Svar:



Bildbloggen gjordes huvudsakligen för släktingar och vänner som bor lite längre bor, med lite mer privata familjebilder och videos på Nicholas, och för att titta behövs användarnamn och lösenord som kan fås vid förfrågan! kram

2010-03-31 @ 11:04:54
URL: http://limon.webblogg.se/
Postat av: Amanda

oooo vilka söta bilder på Nicholas =)

bilddagboken är roligt, lägga ut massa bilder dag för dag, men vill du ha det lösenordsskyddat måste dom som ska titta på bilderna vara medlemmar.

Om du bara e ute efter att släkten ska kika så är det bättre me en blogg=)

Annars kan du skaffa en för dina vänner :)

Pussåkraaaaaam

2010-03-31 @ 15:36:04
URL: http://amandaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0