white swedian


Det är kallt ute. det är fanimej jättekallt och megavitt, typ snö.
Man skulle nästan kunna invistera i en spark, med babyinsats förstås så lillkorv kan åka med. Glida ner till hemköp i en sån liksom, skulle inte det vara sweet eller? Eller så borde det finnas installerbara medar till barnvagnen, jag tror det skulle underlätta mycket, och vad snabbt det skulle gå!

-svish svish
-vad var det?
-Äh det var bara den där bruden med den ascoola sparken....
-ahaa.....

Styvfar säger att detta är svaret på våra klagosånger om svenska slaskvintrar, -Nu jävlar ska gnällspikarna få VINTER! tänkte vädergudarna och vips så fick vi
 - 2o *C  och åttamiljoner kilo snö. Men jag tycker det är rätt rart ändå, för jag har köpt termobyxor och äger ett par ullboots som typ är de varmaste skorna som finns, ullvantar och mängder av halsdukar. Och så gillar jag vintersol, grådis är fan mest deprimerande som existerar.


rock'n roll


Kommentarer
Postat av: Carina

Håller med dig. Grådis är inte kul. Nu är det ialla fall vackert ute, även om det är lite väl kallt.

2010-01-05 @ 20:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0