stolligt


Igår blev det lite vinvingel med Sara. Mummsade lite grekisk sallad med olika ostar, oliver, scampi o allt som hör till, gick en sväng till bishop och beställde en alldeles för stor öl. Såklart råkade vi hamna på B&S tillslut fast det inte alls var planen och kvällen avslutades med att jag o Emma moffade i oss en varsin kebabtallrik. härligt! men jag hade fantastiskt trevligt med många skratt!


Volvo = stängt.com
typiskt, men vi får väl provköra den imorn då! Och så måste jag åka och lämna tillbaka bilstolen. Varför?  och jo det ska jag berätta att vi hade fått en nästintill oanvänd maxi cosi stol 2009 års modell av en vän men det hade ju korkjag lyckats glömt bort! ibland är man bra snurrig... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0