text


imorse efter frukost visa termostaten en tempratur under 20*c  så jag rassla på mig mitt nya underställ i microfleece, termobraxer o allt som hörde till. Nilo som hade kräkts ned den fina tröjan som grannen stickat (påminner mig jag måste gå ner o tacka) ikläddes superturkos fleecetröja istället, matchat med blå ullbyxor, vit halsduk, bruna lårhöga raggsockor och slutligen inpackades han i en något för stor overall. Sedan bar det av på promenad! Det var superskönt! 

Sedan lunch, besök, stadsvandring med lite reashopping, spana in Saras nya tapeter och tillsist så var det personalmöte. Det är rätt skönt att ha börjat jobba lite, Nilo sover ändå de timmarna jag är borta och det är kul att komma ut, träffa folk, lattja och bara ha tankarna på något annat en stund. Och så är det ju så skönt att komma hem till min Lille prins igen!!! 

Första jobbardagen var rätt pirrig faktiskt och jag kände nästan ett uns av hjärnsläpp när första gästen kom fram till baren och beställde en vodka&redbull, men när rushen kom så satt allt som ett smäck. Det är nog som att lärt sig cykla, det sätter sig i ryggmärgen! och jag hade verkligen kalaskul, sen har jag ju så roliga och rara arbetskamrater!!


Shiiiit vilket långt inlägg det blev då o jag skulle kunna skriva dubbelt så mycket!
ibland har man bara så mycket att prata om....
men man ska aldrig prata om folk man inte behagar att prata med!



Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0