tröttmössa?


Seg idag, Nilo sov mellan 21 - 01 i egen säng, duktiga killen! Jag däremot var inte lika duktig utan bara låg och vände o vred på mig. När jag hörde att han börja knorra hämta jag upp honom och vi somna om på 2 röda. jag undrar vem som behöver vem mest?

Skön att simma igår o grabbarna hade kul i babypoolen! Försökte sola lite också för att bli kvitt lite vintereksem, men efter 10 minuter var jag så uttråkad o rastlös att jag var tvungen att gå därifrån. Påklädd o klar kände jag hur skönt det skulle vara med en tupplur, men tji fick den 30-minuters ssoltiden. Lätt att vara efterklok, nästa gång kanske jag inte behöver sätta på solariet, bara ta med mig en kudde och lägga mig att sova en stund.

Men nu en kalldusch sen traska ner på stan o äta lunch med våra besökare från turkiet, gå på stan med min kära mor och senare utflykt med tjejorna (och Nicholas förstås). om jag inte får akut trötthetssyndrom och bara vill gosa upp mig i soffan med en påse maltesers, typ.


Ha en rar dag!







o jenna, glömmer du den 7 mars så krossar jag dig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0