torkel


var sak har sin tid och just nu kännt det lite som i en öken i min bloggvärld.


Nätterna har varit struliga och vi har aktiverat oss hela dagarna. Imorse gick far och son upp tillsammans och Lilleman fick följa med sin paps till jobbet. Självklart kan jag inte somna om men det var så skönt att sitta och ta en kopp kaffe i lugnan ro och öppna tidningen som väntat på mig sen i måndags. Tvätt som vill in i lådor och hallen skulle behöva sig en runda med dammsugarn. Men jag skiter ´it. Kaffe o tidning = torsdagslyx! Nu ska jag klä på mig  sen ska jag packa ihop familjens badkläder. Sen är det lunch o badabada=)

ha en trevlig dag/helg!
jag ska ladda lite blogginspiration och härliga bilder till nästa vecka!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0