skitkul


Gick hem från stan, tänkte hämta bilen och åka till morsan på en kopp brunt & en bulle. Att bilen var inplogad det visste jag, men en bit ifrån såg jag - suck... rutorna måste skrapas och fan vad frost  det är på hela bilen.... När jag kommer närmare ser jag att det inte alls är frost utan FÅGELSKIT! och som grädden på moset ligger en DÖD KRÅKA på taket! jippie... jag skicka mms till karln och tog hissen upp till lägenheten...


Gissa vem som tänker på riktigt kräva en ny p-plats eller köpa en motorsåg imorn?






Kommentarer
Postat av: Sara

Haha men gumman då.. Vilken syn det måste ha varit.. KRÄV PÅ!! Puss

2010-02-22 @ 19:19:30
URL: http://prinsessansmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0