vardag


40 minuter  på crosstrainern imorse med Sara, jädrans vad skönt det var! Efteråt så mötte jag upp mina grabbar och vi gick och fick oss en stadig lunch för att sen hälsa på Attilla som flygit hit från östersund och köpt med sig fin prasselpresent till Nicholas. Hemma tog killarna en promenad och jag powernapa och sen laga Rifat middag. Jag har äntligen fått arslet ur vagnen och börjat rensa i garderober igen. Nu jävlar ska det bli ordning! i mer än i en vecka...

Har t.o.m sytt upp lite byxor! Det är fan det tråkigaste jag vet. Att be mig sy upp saker, byxor, gardiner och dylikt är oftast rätt meningslöst, kan ta ett bra tag innan det blir gjort. Så vill ni ha något tråkjobb grejat så får ni komma och sy själva =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag suger verkligen på att sy haha ^^

2009-09-22 @ 21:07:25
URL: http://littlesandra.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag kan inte ens sy:P Vem är atilla?



Ja kommer inte så långt med friskheten, nu har ja ont i magen istället... hoppas de går över tills imorrn=)

2009-09-23 @ 16:57:44
URL: http://amandaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0