babbel babbel

Självklart...

så klampa vi in sisådär en kvarting för sent till babysiminformationen men det gick bra ändå.  Var fler bäbisar än jag trodde som ska få blöta sina lurviga, två hela grupper blir vi. sweet. Det läskigaste med det hela är när blöt bäbis ska transporteras från bassäng till omklädningsrum, blöt bebis är som en såpainsåsad oliv, väldigt hal med andra ord. Ett av mina värsta minnen är när en mamma duschar sin bebis i badhuset och det som inte får hända händer... brr... ryser i hela kroppen när jag tänker på det. Nilogroda får hålla sig i markhöjd.

Hemma börjar fler o fler gravid-mamma-plagg bytas ut mot några storlekar a´la  ogravid jag. Börjat rensa och rota lite i mina svarta sopsäckar och ikväll hitta jag en säck med skärp/bälten/livremmar/sjalar/snören. Kul! En stor blandning av metallicfärger, läder, gucci, versace, pärlor, paljetter och nitar. b.la ett rosa nitskärp. När fan har jag gått omkring i rosa nitskärp??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0