da drunk drank


Finally (peppar, peppar) har Lilleman slocknat efter inte alltför nåra försök. Sitter här med en carlsberg non-alkoholic och filosoferar på livet. Eller inte. Det där med filosofera var nog att ta i, är snarare halvt hjärndö och borde slängt mig i bingen. Men här sitter jag, slösurfar och fascineras av min stora tv, just nu visar de madonnas nya musikvideo på turktv och jag har aldrig sett en sådan porrig kvinna i 50-års åldern förut. men dansarna har paljettjackor och madonna lårhöga stövlar. äkta cool liksom. vill också ha lårhöga stövlar, tror det skulle matcha min barnvagn fenomenalt!














Nitar, Läder, Platå, Knähögt - alla trender i på en fot! kan det bli bättre?
Superskon hittas HÄR

Kommentarer
Postat av: jenny

jag har införskaffat ett par nya stövlar - tjohoo

ett par timberland. matchar dock inte barnvagnen men de är sjukt sköna i praktiska...

när ska man gå i klackar igen? längtar!



åh jag blir avi när jag läste att du tagit fram vanliga kläder, här har jag amningstoppar till leda o har iof investerat i jeans men känns sådär kul när man har 10kg kvar tills man kan ha sina gamla fina kläder... hu..

natti natti

kramar hyperballad på fl

2009-09-11 @ 00:01:34
URL: http://hyperballad-poetry.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0