update


Nu är mannen sjuk, tur han hann spackla och slipa klart men dock kan slipdamm vara det värsta jag vet. Spridet sig överallt. Därför vi har till stor del spenderat våra dagar promenerande utomhus och hos min kära mor och därav den dåliga blogg updaten.

Amningen fungerar bättre igen, även om lillen nu vill äta varannan timme under natten från ca kl 00,30 så går det smidigare och med mycket mindre skrik. Säkert någon tillväxtfas han är i och behöver lite "produktionsökning". Det känns om jag säger så....

Om min karl har någorlunda hjärnkapacitet så blir det sthlm imorn. vad som händer där får ni veta imorn! Men håll tummar och tår för en pigg och glad familj!

Köpte en höst overall från me too till Lilleman. Alla de fina han fått är ju strl 74 så de passar nog inte förräns efter jul. Så det blev en 68:a, lite stor men då kanske han kan ha den till jul :) Bedårande söt var han i den iallifalli!

Och jag har lagt mina usb-kablar till kameran och mobilen på något bra ställe igen. så inga bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0