bayram


Helgen har bjudit på kanske den sista sommarsucken av sol och värme.
Imorse hade Rifat dagen till ära dukat upp med toasts, kaffe och juice på balkongen, det vat bara att sluta ögonen och suga in solstrålarna och sista sommardofterna. Man kunde nästan känna den saltstänkta vinden och höra vågorna, känna suget i magen när man hoppa ner i vattnet i hopp om att få se en bläckfisk eller muräna. härligt, det gjorde min dag.

Lördagen utvecklades till en babylunch. Träffade Linda över en sallad och två koppar kaffe, var mycket trevligt. Senare kom Martina, Viktoria & William och Nathalie & Emilio och det var lika trevligt det. På kvällen så var världens bästa plastmorfar premiärbarnvakt medans jag åkte till Big inn och handla. Gick hur bra som helst.

Idag var det babysim och denna gång så hade vi riktigt kul i vattnet Nilo och jag! Utvilad och nytankad så tyckte han nog det var ritkigt roligt! Väl hemma igen så fixa min kära man kryddiga lammfärsbiffar med potatismos och spicy tomatsås. Det är ju trots allt bayram idag!

 
 
Linda övar på Nicholas


Babysim!
  
 




Kommentarer
Postat av: Linda

hahaha ja jag passar ju som mamma =)

2009-10-01 @ 12:37:32
URL: http://lindaonatsu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0