phu!

vilken dag.
men nu sitter jag här med en skål popcorn, laptop i knät, nässpray på bordet och en film att kolla på. Pratat med en sk "amningsexpert" idag för att få råd om varför min pojke blir så arg medans han äter idag och lyckades för första gången på snart två veckor få en amning utan skrik. I ett svalt rum liggandes sängen, knäpptyst och totalstilla. suck, hoppas det bara är någon fas han är i. Min kära mor var här idag också och tur var det annars hade jag nog adopterat bort mig själv till en apfamilj i madagascar.

Men det finns ingenting som inte går över.

Imorn är det babysim, tjoho! Om jag inte vaknar upp imorn och snorsoldaterna abdikerat så får Riffboy bada med Lilleman själv. Får väl dokumentera hela händelsen med kameran istället;)

Nej nu ska jag gosa ner i soffan under världens gosigaste filt och mysa med min karl och dendär filmen.
hade!





Kommentarer
Postat av: Jenna

Du ska se att det kommer gå bättre snart =)

2009-09-13 @ 10:58:57
URL: http://jennnah.com
Postat av: Sandra

Exakt så var det i några veckor för mig också när jag ammade min lillkille. Så jag vet hur det är.. Men det kommer bli bättre! :)

2009-09-13 @ 21:39:51
URL: http://sandraspisang.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0