fullpackad


Vi har haft det lite rörigt de senaste dagarna. Fullaspäckad kalender och åkte samtidigt på en förskylning och amningsproblem. Så helgen blir lugn lugn lugn....

Igår kom lovely Jenna och hälsade på, fikade lite, gosa bäbis och kämpade med en kanininfekterad  bilbarnstol. Har i några dagars tid undrat vart Nicholas kaninspeldosa tagit vägen, hade en aning den kunde ligga i bilen. - Nej jag har inte sett den! svarar min käre sambo. Jag och Jenna hittade och hörde den fastklämd mellan bilstolsinsatsen och själva bilstolen. Det tog oss 45 minuter och dubbelt så många svordomar att få loss bilstolen, tur för Rifat att han inte var där för då hade han antagligen sett ut som kaninen gjorde efter vi dragit ut den genom det lilla hålet....

Av Jenna fick jag en finfin smygblingbling klocka och halsband i mammapresent och Nicholas fick ett par tuffa jeans, body och en härlig Nalle overall! Tack o dreggelpuss!

På kvällen var jag en sväng på bishops.. typ 30 minuter och drack en alkoholfri öl och gav Anna en phonephucing pirat - födelsedagspresent. Idag var vi hos henne och hälsade på¨jag och Lilleman, drack koffein och åt gul vattenmelon. Moa är så söt mot Nicholas, tror hon kommer önska sig en lillebror i julklapp;)

Nyss har jag druckit anis/fänkålste eftersom det ska stimulera amningen, pussat på min karl och nu tänker jag slänga mig i bingen med min nya glamourtidning och antagligen somna efter första sidan.

seee ya!

kaninjävel



SötMoa gosar med Lilleman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0