babysim


Vattnet var skönt och det sjöngs namnsånger, busssånger och plaskades med våra badbyxebeklädda babys. Pappa Rifat fick äran att bada våran lille prins mest eftersom jag nästintill druknar om jag försöker stå på botten utanför trappen. Efter 10-15 minuter kom han på att han var hungrig, Nicholas alltså,  så halva lektionen gick åt till amning, men det var mysigt ändå. Lilleman var superglad de sista 5 minuterna då vi hann hoppa i vattnet igen så det blev ett bra avslut iaf. Efteråt var han helt slut och efter duschen och påkladningen med pappa så slockna han i bilstolen och sov hemma som en stock i 3 timmar. Passa på att laga lite mat, det ni! Fetaost-gratinerad laxfile med wookade rotfrukter, pasta och en kall lime-chili sås! Jag kan om jag vill;)



























Kommentarer
Postat av: Amanda

lät som god mat=)

2009-09-13 @ 22:08:38
URL: http://amandaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0