yllefilt


Ja världen är täckt med en grå blöt solsäker yllefilt. härligt!

Imorse kördes crosstrainer, styrke och avslutningsvis löpning. Hem, duscha, äta frulle och kolla på efter tio med malou. Veckans tema är självmord, uppmuntrande när världen är så grå och glad. Sverige är ju verkligen ett muntert land så här års, så muntert att min Karl satt och kika på hus i turkiet och halva kvällen fantiserades om Indien, Thailand, Nepal, Fiji och alla de andra härliga varma stränderna, färgglada regnskogar, förtrollande hav och en o annan fruktig paraplydrink. Satt samtidigt och tillverkade en lampskärm, när den var klar insåg jag att den inte alls passar in i min vintermysiga inredning jag tänkt mig eftersom den endast bestod av vår/sommar färger. Men vad gör det, jag kanske skiter i vintern och börjar inreda med tulpaner, påskliljor, plastgräsmatta, babypool, fågelkvittersång, blomdoft och ett solarium i taket direkt.

ha en munter dag!


Kommentarer
Postat av: Jonny Viljam

"Efter tio med Malou", då vet man att man är mammaledig : )

2009-11-17 @ 11:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0