vaccinerad


Ont i armen, javisst!
Själva sticket kändes inte alls men på kvällen börja armen värka mer o mer. Inatt gjorde det ont i hela kroppen och huvudet ömmade. Men men, så farligt är det inte, man står ut och nu kan jag iaf inte smitta Nicholas eller andra små barn. Och jag tror det är farligare att röka, dricka alkohol och äta insjöfisk varje dag än att ta en vaccinspruta. Men om jag inte haft Nicholas och inte umgåtts i kretsar med småbarn kanske jag struntat i den, det hade inte varit så viktigt, lite influensa är jag inte rädd för. Det är De små jag är rädd om och om alla vi tre här hemma blev sjuka så skulle det bli väldigt jobbigt. Så nu hoppas jag vaccinet gör sitt jobb och vi får vara friska i vinter! ( och att det inte kommer en "nyare" influensa...)

Ha en trevlig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0