tekniskt


Datorn dog igår, tänkte att jag den fått något elefantvirus och gick runt och grymtade småirriterat. Idag konstaterade vi dock att el-kabeln hade åkt ur dosan som är på mitten av sladden. Dah...
Påminner mig om att jag måste köpa sladd och sockerbit för att skarva min lampkabel, kan ju inte vara så svårt?

Trevligt igår, vart inte så mycket till pyssel mest käka kladdkaka och snacka. men trevligt var det! Vid fyra kom karln hem och lagade kina mat, han är verkligen så mycket bättre än mig på att laga mat. Sedan så var det tvättning och soffslapp. skönt. Idag ska vi skrota lite hemma, gå på babymassage sen kanske ta en promenad för lite gott bryggkaffe!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0