reunion


Min underbara man gav mig två nya klänningar och en kavaj igår, passa bra eftersom det blev utgång. Hantis reunion, var trevligt att träffa folk. Förpärla i Jonnys penthouse sen träffa upp barbrudarna på plats. Mingla, tipspromenad, hälsa på människor, ta en öl, snacka, hälsa på mer människor och vid tolv gick vi vidare till B&S där det var knökfullt och mina bröst höll på att sprängas så jag knata hemmåt. summa summarum same same but different. Men kram till partypeoplet som gjorde min kväll värd att le åt!

Nu blir det Familjemys utan större ansträngningar. sweeet

XoXo


Kommentarer
Postat av: Jenna

Lindagasbinda saknar dig!

2009-11-25 @ 07:36:46
URL: http://jennnah.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0