onsdag


Nicholas sov riktigt bra inatt! =)
Tror det är lite tänder på g eftersom han har varit sååå kinkig och gnällig senaste dagarna och han gör verkligen allt för att hålla sig vaken, envis liten kille!! Nu när han tror att han kan sitta så ska han stå upp hela tiden. Imorse var vi iaf lite pigga o glada (utom rifat som vaccinerade sig igår), så vi käka frulle och knalla ner en sväng på stan och träffa Sara o gullungen Benjamin. Nu lagas det lite lunch och sen ska min prins till sin mormor och moffa en stund så jag kan åka och handla en sväng. Göra av med pengar är ju en av mina talanger, det klargjorde min man för mig igår ;)

Ibland är det tufft - men det finns inget som inte ordnar sig


Allt gott

// Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0