one, two, three

gravidvattengympa var det idag, kan ju inte ärligt säga att höga knän ens är lätt under vattnet längre.
men det är skönt i den varma bassängen, skutta lite halvklumpigt istället för totalklumpigt och avslappningen är guld. tränaren trodde inte på mig när jag sa att jag var i v.37. - Men du ser ju så fräsch ut och är ju inte ens lite tjock! utbrast hon. Det gjorde min dag! jag är trött på att kallas tjockis och höra kommentarer som -Är du säker på att det bara är en där inne? och alla tror att de är lika roliga och skrattar åt sitt egna "fyndiga" skämt. yeah yeah, jag tror inte folk riktigt vet hur en höggravid kvinna ser ut. en liten gullig bulle på magen? come on, en hel komplett människa och dess badhus ska få plats där inne. 



Kommentarer
Postat av: Anonym

är det din mage?????????????

2009-05-14 @ 20:30:20
Postat av: Limon

Nej det är inte min mage, det är en pressbild jag hittade på internet. ingen fot kan sticka ut sådär på riktigt. De flesta andra bilderna på bloggen är föreställer dock mig eller tagna av mig.

2009-05-19 @ 11:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0