några rader

i helgen har jag pysslat. sytt och målat lite.
varit på lilla söta Vildhas dop, hon är en cool bebis tycker jag.
idag har jag tvättat och manglat sängkläder till spjälsängen, blekt en massa vittvätt och stolsdynor (luktar gott..), fått en sodastreamer! (sparar nog tusenlappar på att inte köpa kolsyrat vatten längre..)

magen växer så det knakar, nu är det inte långt kvar. hade rejäla förvärkar igår, kunde bara ligga ned, andas och försöka inte kräkas. går in i v.37 imorn så nu kan den komma närsomhelst i stort sett. kanske imorn.. eller kanske om 5 veckor..
just nu har jag avnjutit en god middag och tänkte slänga på en film.

gokväll


Kommentarer
Postat av: Amanda

ooo sjukt snabbt de gått, tänk om du skulle få bäbis imorrn =)

2009-05-11 @ 01:39:51
URL: http://amandaba.blogg.se/?tmp=04154634

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0