livets stora..

sweet, slut på kaffe imorse, kände bubblet innanför hårskalpen när nyckeln vrids om i dörren och sambon klampar in med kaffepaketet i näven. vilken ängel häh!?
så nu avnjuter jag mitt kaffe med mjölk, snart slänga på sig något av de snygga tält kroppen platsar i och åka till västerås. 



igår tittar lillasyster  på magen och frågar
-får jag klappa bäbisen lite?

sedan går kvällen där någon ca varannan timme undrar när jag ska "släppa ut bebisen"
-tror du det bli en pojke eller flicka då?
-.ja.. pojke eller flicka.... eller en bäbis!...  den kan inte gå eller prata själv
- jasså?
-nej, och jag tror den kan komma ut om nån timme, kanske en, eller kanske sju....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0