kärlek


linn & kalles bebis är så söt, och pytteliten. och har den snyggaste frillan jag sett på en bebis!

nu står barnvagnen här hemma också så nu vill jag bara ut och gå!
längtar efter att få tillbaka min kropp nu. och med det menar jag att jag längtar tills jag orkar promenera i mer än 10 minuter utan att jag måste sätta mig ner och vila lite. att kunna sova på rygg och att kunna enkelt sätta mig upp från liggandes i soffan. har aldrig längtat så mycket efter att kunna spela fotboll i hela mitt liv som nu. och då har jag aldrig spelat fotboll.. men det ser så skönt ut att kunna springa av sig sådär..





vecka 39
nästa vecka får du faktiskt ta och komma ut för nu vill vi se hur du ser ut!
tänk att man kan älska någon man aldrig har träffat så mycket....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0