19 dagar

kvar till beräknad födelse (BF)

jag tror den kommer 3 juni, men det visar sig.
tänker på linn o lilla viggo och längtar ännu mer efter att få nosa på våran egna bebis.
träffade camilla & angelica med lilla vildha igår, hennes min var oslagbar när hon koncentrerar sig stenhårt på att få de små tossarna att gå, obeskrivbart söt! (vildha alltså;)
Rifat var ledig hela dagen igår också, så skönt, saknat att bara skrota hemma tillsammans, ligga i soffan, prata om drömmar och gapskratta åt just inget speciellt. Kolla en skum komedi, äta specialpizza, fantisera om framtiden och äta glass. på fredag får vi finbesök från tyskland! ska bli roligt tycker jag!

jag går lite i en egen värld just nu
jag är inte nonchalant eller otrevlig, jag har bara lite mycket ludd i hjärnan för tillfället
och går lätt förbi min mor eller älskade karl på gatan utan att ens se dem
och ringer jag inte upp har jag troligtvis glömt att jag ens äger en telefon (eller somnat)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan iväg till bm!
uppdaterar lite senare med senaste magnytt!



vecka 37 (36+6) nu jävlar sover man inte skönt



Kommentarer
Postat av: Amanda

fin mage=)

2009-05-20 @ 01:01:30
URL: http://amandaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0