citron


köpte faktiskt en bäbissak idag, en söt o go speldosa, antagligen kommer jag hata melodin om några månader , men den var fin att titta på.




sthlm besöket igår vart mycket lyckat, vart mycket nöjd med resultatet!  tobias fischer gjorde ett superjobb!

köpte ett par nya skor, men tog mitt förnuft tillfånga och överlämnar de höga klackarna till de som inte är lika framtunga som jag, blev ett par vita tygconverse till vårskor istället. billigt blir det också eftersom dessa typer av skor inhandlar jag på barnavdelningen.

noterat att vårens byxor ska vara s.k "haremsbyxor". enligt mitt tycke ser det ut som "jag har bajsat på mig byxor". ytterst få som ser bra ut i dessa byxor som sitter löst i rumpan och tightare på benen, vissa bör även passa sig för chinos som också kan ge detta blöjbyxe uttryck. långklänningen är något jag däremot gillar. kanske för att jag är gravid och har svullna ben, men de ger en sådan luftig sommarkänsla. tillsammans med snyggt armband och solglasögon, en glesstickad lång kofta vid kyligare kvällar. är trött på att se korta kjolar och kort korta klänningar. kan vara snyggt om de används stilfullt kanske, man ska aldrig utesluta något totalt då det mesta kan vara snyggt i rätt sammanhang och helhet.
(men jag är skeptiskt när det gäller haremsbyxor)


någon sa till mig att när gruset har kommit fram på vägarna och det första lilla gröna vid husgavel syns, då är det vår.
jag säger att när allt grus är bortsopat från vägarna och det lilla gröna har blivit en snödroppe eller krokus, då är det vår!

nu behövs det en powernap.

ses!
"om en svart katt korsar din väg, då betyder det att den är påväg någonstans"


ja, jag fått dille på citroner, gärna vill jag sitta och lukta på en bukett
citronmeliss..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0