nailback


har varit på min andra akupunktur denna morgon.
det gick sådär, börja må illa, kallsvettas och känna mig yrslig. bm tog ut nålarna och jag fick lägga mig ner, svimfärdig som jag var. inge mer akupunktur för mig, ska testa tens-apparat istället. bebisens hjärta slog 157s/m, häftigt, den drog såklart en roundkick mot microfonen också. kanske blir en tös, det sägs ju så om hjärtslagen är väldigt höga eller väldigt låga. om inte annat så visar det sig om 8-12 veckor!  vad tiden går fort.


våren närmar sig, med allt vad det innebär.
detta år sitter jag i lugnan ro och ser på när folket börjar hetsträna för "the body" 2009
visst smittas även jag av viss våryrsel, kom t.ex på mig själv inne på köpcentret när jag viker upp ett par to-die-for slitna jeans i size 25 med  två söta klänningar i xs hängande över armen. bara gå och hänga tillabaka på sina platser.


må bra vår
stor kroppsborste - väck kroppen ur vinterdvalan, skrubba från fötter till rumpa
mjukgörande bodylotion - utan stinkande parfym och hormonpåverkande tillsatser
clarins one-step gentle exfoliating cleanser - skönt upppiggande mild ansiktsscrub med apelsinextract
brun utan sol - apotekets är mycket prisvärd, men smörj hellre tunt flera gånger än en blaffa omgång
fotbad/scrub - gäller både män o kvinnor, börja förbered dina fötter för sandalerna och stranden redan nu!
toppning o toning - pigga upp hela din look med en vårrensning och uppfräshning av kalufsen

investera i färska blommor varje vecka! piffar garanterat upp både humör och hem!
och kom ihåg, att i slutänden är det bara du själv som kan få dig själv att må riktigt bra, ingen annan.



En fenomenalt god vitaminboost

1 - 2 dl hallon
1 banan
1 dl grapefruktjuice

kör i en mixer
häll upp i ett stort glas och njut
.

trevlig måndag!
"Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken"







Kommentarer
Postat av: camilla

tack för kommentaren! sånt värmer :D men jag vet inte vem du är? kram

2009-03-23 @ 13:42:34
URL: http://kyrar.blogg.se/
Postat av: Sanna

Linda! Hur är det med dig och magen?

http://thesanny.blogg.se/2008/december/baby-boom.html

Där är minsann du med!

Kram

2009-03-24 @ 12:43:13
URL: http://thesanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0