katt åt linjal - blev mätt




"En kväll vid en öde landsväg. Ett träd. Två medelålders herrar i plommonstop väntar på någon vid namn Godot. De vet inte om de är på rätt plats eller ens om det är rätt dag. Men bara de får träffa Godot så kommer allt att bli bra."

vill se - i väntan på godot  av samuel beckett (http://www.stadsteatern.stockholm.se/index.asp?pjaser/godot.asp&main)
om jag får tag på någon biljett innan juni, såg inte så ljust ut på den sidan

se intervjun med regissören thommy berggren och huvudrollsinnehavarna mikael persbrandt och johan rabaeus
http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.904396



 


fundering - om mobilen inte har pipit på en hel dag, ingen har skrivit i din facebook, läst din blogg eller gjort avtryck på någon av de säkert flertal andra internetsidor du har, skulle du känna dig bortglömd då? övergiven? ensam? desperat? opopulär? är folks största rädsla idag att bli bortglömda? behovet av daglig bekräftelse och att synas verkar enormt, både i större o mindre skalor, officiellt och privat.

själv lovar jag att någon gång detta år laga min telefon så jag hör när det ringer, men det är både frustrerande och skönt att ha en ljudlös telefon.


katt åt säkring - blev proppmätt






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0