helt ny värld


Börjar installera oss hemma nu, den lilla nya familjen.
Nicholas är en väldigt tuttig kille som gärna ligger och "tjyvar" i flera timmar.
men han är ju en riktig gos gosse! provkört nya vagnen har vi gjort också, den var skön, lillen slockna direkt och sov i 3 hela timmar, annars vill man helst ha mat varannan.

Förlossningen gick väldigt bra, jag är stolt över mig själv. och över rifat.
det var den mest smärtsamma och underbara upplevelsen jag varit med om.
på BB var det 4 timmar, utan bedövning, sen låg han på mitt bröst, den mest underbara varelse! 5 dagar låg vi kvar på bb. i 3 nätter (och många av dagens timmar) låg han och sola solarium eftersom han fick nyföddhetsgulsot.

idag hade vi hembesök av barnmorskan.
prata lite förlossning och om bäbisar såklart. Han är duktig på att äta 85g hade han gått upp på tre dagar och väger nu 3010gram! På måndag ska vi till bvc och väga igen.

nu ska jag försöka slänga i mig lite mat!
Hade!


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh han är ju sååå söt!!

skönt att allt gick bra!

kram på er!

2009-06-18 @ 12:34:20
URL: http://hyperballad-poetry.blogspot.com
Postat av: Martina

Grattis :) Va sööt han är !!

Hoppas allt gick bra för dig. Kram Martina

2009-06-20 @ 23:11:02
URL: http://www.mhultberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0