my pyjamasparty


klockan är över halv tre och fortfarande knallar jag runt i min härligt rutiga heta pyjamas. Lagat lite torsk och Nilo har somnat. sweet. kanske kan en dusch vara något och tänka på? jajjamensan!




jag är ärligt talat extremt dålig på att läsa andras bloggar, har alltid varit, hänger inte riktigt med i matchen på den punkten... försöker med jämna mellanrum hänga med i ett fåtal men det finns liksom inte så mycket ro till att sitta och läsa, hinner knappt skriva själv ibland. och när jag kikar in någonstans så lämnar jag nästan alltid en liten kommentar eller avtryck.


Kommentarer
Postat av: Amanda

saknar dej å min sugarpie.

Men vi syns på fredag, då blir det cafe opera :)

Längtar som faaan

2009-12-05 @ 14:30:10
URL: http://amandaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0