mer kvm tack!


Vi vill ha större, mycket större. Ja lite öppna ytor vore inte fel! Varför bygger man så små lägenheter med miniatyrkök och toaletter överhuvudtaget för? Kompact living, ohh yes, it´s so modern baby... och hur fan tänker man när man lägger in plastgolv i t.ex ett kök? moppa fem gånger sen är det katastrof. klinker/sten i hall kök tack!

Kolla på ett radhus häromdagen, litet kök, hyffsat vardagsrum och 3 halvsmå sovrum på övervåningen. varför 3 rum där uppe för? 1 sovrum nere och 2 där uppe skulle varit perfekt! men så var det förstås inte....

 Och jag vill inte bo mitt i stan eller på "fel sida stan", helst inte högre än våning 2 och jag vill ha ett rejält badrum.... så jakten på den perfekta lägenheten/huset fortsätter..




Kommentarer
Postat av: Katta

Hm.. Jag som tyckte att det var hyfsat stora sovrum!

Och så är jag jätte glad över att alla rummen ligger på samma våning för jag vill att barnen sover på samma våning som jag åtminstonde några år till! =)

Vad olika man kan se på saker och tig! =)

2009-12-15 @ 12:00:10
URL: http://www.metrobloggen.se/katarinaladhman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0