mänsklig vattenmelon


jag känner mig som en uppblåst badboll de senaste dagarna.
något har hänt under denna gradivitetvecka 32. jag har fövandlats från en honungsmelon till en fullsprängd vattenmelon, och det känns inte som om det kommer bli bättre den närmaste månaden. mina enda jeans jag kan ha, var helt plötsligt en dag obehagligt tajta. förstår inte hur bebis ska kunna växa mer, min mage ser ut och känns som om den ska explodera vilken sekund som helst. helt på normalkurvan ligger den i tillväxt och storlek, den ser väl bara stor ut på mig som kanske inte ligger på en normalkurva vad gäller storlek. ser roligt ut när det sparkar, hela magen rör sig, och ändrar form. börjar bli trångt där inne nu.

nej nu börjar jag faktiskt bli lite trött på magen, nu vill jag att april o maj bara svishar förbi!

hade!


Kommentarer
Postat av: Camilla

SM är sista maj i uppsala :) ska bli skoj! När ska bebisen ut? kram kram

2009-04-13 @ 15:13:47
URL: http://kyrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0