love kills slowly


hade bm besök imorse, bebis växer som den ska!
fick pencellin igår  mot uvi, troligen p.g.a det jag varit så hängig, trött och down. så om några dagar är jag säkert mycket piggare! Sitter vid mitt lilla köksbord med en kopp kaffe framför laptopen och lyssnar på radion.  Folk ringer in o gnäller på samhället och andra folk, jag byter kanal, nyheter, samma elände i världen som igår och kl 8 imorse. jag stänger av och tar en banan istället.


"Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört."
-turkiskt ordspråk



utmana min brute - http://limons.mybrute.com
ses ikväll!

"Pengar gör ingen lycklig men visst har det en lugnande inverkan på nervsystemet."


i want  ed hardy -  love kills slowly bikini



Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag vill oxå ha dom allihopa! =)



Gå in på youtube, klicka på filmen du vill ha... medan den spelas upp ser du till höger om den "embr" (något sånt) med en massa bokstäver och siffror inskrivna efter. Kopiera dom och leta efter HTML när du skriver ett inlägg... där kopierar du in det!

Lycka till! =)



Bakom prelaten bor jag! Trivs jätte bra!

När kommer du till västerås igen? En fika, du jag och Linn?

2009-04-08 @ 10:33:16
URL: http://thesanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0